很久沒有做外賣服務了~ 今天為了教會安息日學的訓練班做午飯。

我只用了約300元,就有一個好豐富,夠足30人食的午餐了!

包括整了盆菜。因為每樣食物買少少已經好多,所以共切了三盆 (兩大一小) 

 

當然,話事人是食素的,我當然整全素的盆菜啦! 不過都唔少野的!

有素蝦、海篸、鮑魚、支竹、雞、鴨、麗芋... 好味到震!!!! 

素食盆菜  

 

因為我買了一個新的靚盆,都要切個小盆菜來影相。

 

 

見小朋友多,又玩多一次朱古力火鍋。

今日我好自豪,因為我買的是又平又靚的士多啤梨。

10元2盒! 仲要係平時百佳賣11-12元果款!!!!!

今次有士多啤梨、菠蘿和蜂蜜蛋糕。

 

 

好滋味,不過食唔晒... 今晚阿紅又可以同班 FRIEND食

唔該晒~

今日好滿意!! 亦好開心~~ 呵呵!!!

arrow
arrow
    全站熱搜
    創作者介紹
    創作者 Miss Elaine 的頭像
    Miss Elaine

    Miss Elaine 廚房

    Miss Elaine 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()